BAGAIMANA NAK UJI PEMBAKARAN LEMAK SEMASA DIET ALSD2?


ramai yang tak tahu apa itu.... KETONE STICKS digunakan untuk ujian air kencing dengan mengukur jumlah ketone iaitu kumuhan pembakaran lemak dibadan. Hasil dari ujian anda boleh pastikan samada pemakanan anda sudah menepati keperluan
karbohidrat rendah atau tidak.
WARNA PUTIH(NEG)..tanda terlebih ambil karbohidrat
WARNA CREAM (5)…tanda ketosis berlaku sikit
WARNA PINK (10)….tanda ketosis optima -warna yg dicari
WARNA PURPLE (50)..tanda kurang karbohidrat atau air
WARNA DARK PURPLE (100)..tanda kurang sangat karbo

sebotol mempunyai 50 keping strip didalamnya. Caranya: lakukan ujian ke atas air kencing anda sebaik-baiknya di awal pagi sebelum makan/minum apa-apa. Celupkan Keto Sticks ke dalam air kencing selama 1 – 2 saatdan tunggu 3 - 4min. Pastikan bahagian depan Keto Sticks yang terdapat kertas ujian tercelup ke dalam air kencing sepenuhnya. Bandingkan keputusan ujian dengan jadual keputusan Keto Sticks.….semoga warna ketostik anda antara cream dan yg paling baik pink…mula digunakan selepas 3 hari start alsd2..paling baik guna awal pagi..
 Apabila anda mengurangkan pengambilan karbohidrat (gula dan kanji) badan anda secara semulajadi akan mula menghancurkan lemak untuk mendapatkan tenaga. Jumlah karbohidrat yang mencetuskan penghancuran lemak disebut sebagai
Tahap Karbohidrat Kritikal atau ringkasnya CCL. Apabila lemak hancur, ketona dikeluarkan dan proses ini dipanggil Ketosis. Ketona diukur menggunakan kertas jalur ujian air kencing atau KETO STICKS. Dapatkan Keto Sticks ini dari kami pada harga hanya RM20. Keadaan kimia ini baik untuk menghancurkan lemak dengan begitu pantas serta juga menghalang kelaparan yang keterlaluan.

 PADA YANG BERMINAT UNTUK BISNES ONLINE DAN NAK CUBA ALSD2 SILA CALL/WHATSAPP 0123645407 @ PM Fb PAGE KAMI Alpha Lipid Sd2(Idayu)



myfreecopyright.com registered & protected
back to top
Ingin bangunkan blog seperti ini,sila layari www.binablog.biz atau hubungi 017-259 6599
X